De Slimme Autodoor toont ‘’Deur Geblokkeerd’’
Het bericht ‘Deur Geblokkeerd’ geeft aan dat de deur bij de laatste poging om te openen/sluiten op een blokkade stuitte. Volg de onderstaande stappen om het probleem te diagnosticeren:
- Inspecteer de deur en zorg dat er niets is wat deze blokkeert, zoals stro of ander materiaal. Als er een obstakel is, verwijder dit dan en probeer de deur vervolgens opnieuw te openen/sluiten.
- Als uw deur op een Eglu Cube is gemonteerd, zorg dan dat u de zitstokken naar de achterste montage-positie hebt verplaatst.
- Maak de deur schoon, vooral rondom de obstructie-detectiebalk en de rails waarlangs deze loopt. Probeer vervolgens de deur te openen/sluiten.
- Probeer de deur opnieuw te kalibreren – navigeer door het menu op het Control Panel naar ‘Kalibreren’ en houd ‘OK’ ingedrukt. De deur gaat een aantal keer dicht en open om kalibratie uit te voeren. Eenmaal voltooid, opent en sluit u de deur en controleert u of deze weer volledig open en dicht gaat.
- Reset naar de fabrieksinstellingen – navigeer door het menu op het Control Panel naar de optie ‘Fabrieksreset’, houd ‘OK’ ingedrukt en gebruik de pijlen omhoog/omlaag om N in Y te veranderen wanneer u wordt gevraagd of u het zeker weet en houd ‘OK’ nogmaals ingedrukt om te bevestigen. Het Control Panel zal een herstart uitvoeren en u moet de instellingen weer configureren en de app opnieuw koppelen indien u de Smart-modus gebruikt. Kalibreer de deur opnieuw en test of deze volledig opent en sluit.
- Als het probleem zich nog steeds voordoet, demonteer deze dan van het hok, leg hem plat op de grond en probeer hem te openen en sluiten. Als het probleem op deze manier is opgelost, is het mogelijk dat de deur bij de vorige montage licht is gedraaid. Probeer de deur opnieuw te monteren en zorg dat de montageschroeven niet te strak worden aangedraaid.
- Als het probleem hierna nog niet is opgelost, neem dan contact met ons op voor verdere ondersteuning.