De Slimme Autodoor reageert niet op opdrachten van de Omlet app
Als uw Slimme Autodoor niet reageert op opdrachten van de Omlet app, kan dit wijzen op een probleem met de connectiviteit van de deur, of op een storing in de deur of het Control Panel zelf. Volg de onderstaande stappen om het probleem te diagnosticeren:
Controleer de status van de Slimme Autodoor in de app. Als de status groen is (verbonden), moet de deur vrijwel onmiddellijk op commando’s reageren. Als de indicator oranje is (slapen), moet de deur de volgende keer dat hij wakker wordt op het commando reageren. Wanneer u het commando geeft, ziet u een melding met de geschatte tijd wanneer het Control Panel wakker wordt. Wacht tot deze tijd voorbij is en kijk of de deur reageert. Als de statusindicator rood is, is de deur offline en ontvangt deze geen opdrachten van de app. Bekijk ons artikel over de offline status om te zien hoe u dit kunt oplossen en de deur opnieuw kunt verbinden. Voor meer informatie over de status van uw apparaten, bekijkt u ons artikel over de drie verschillende statussen.
Als uw deur nog steeds niet reageert, controleer dan of er problemen worden weergegeven, bijvoorbeeld ‘Deur Geblokkeerd’, wat aangeeft dat een probleem ervoor zorgt dat de deur niet kan openen/sluiten. Bekijk artikelen over probleemoplossing voor meer informatie over hoe u deze problemen kunt oplossen.
Als u een probleem ondervindt dat hierboven niet wordt behandeld, is er mogelijk een mechanisch probleem met uw deur. Neem contact met ons op voor verdere hulp.