De Slimme Autodoor toont ‘’Offline’’ in de Omlet app
Als uw deur als ‘’offline’’ wordt weergegeven in de Omlet app, betekent dit dat het Control Panel niet succesvol met onze server heeft kunnen communiceren wanneer we dat hadden verwacht. Volg de onderstaande stappen om het probleem te diagnosticeren:
Controleer Stroom
- Druk op een knop om het display van het Control Panel te activeren. Als het display wordt ingeschakeld, ga dan naar ‘controleer wifi’
- Als het Control Panel op netstroom werkt, controleer dan of de kabel niet beschadigd is of los zit. Controleer of het stopcontact waarop het is aangesloten werkt.
- Als u met batterijen werkt, vervang deze dan met een nieuwe set A4-batterijen van goede kwaliteit.
Controleer wifi
- Navigeer via het menu van het Control Panel naar de optie ‘wifi’. Het moet de naam weergeven van het netwerk waarmee het is verbonden, samen met de signaalsterkte. Als het Control Panel geen verbinding kan maken, wordt in plaats daarvan ‘Fail’ weergegeven.
- Als het Control Panel ‘Fail’ (mislukt) weergeeft, gebruik dan een ander apparaat om te controleren of het draadloze netwerk beschikbaar is. Als dit het geval is, probeer het Control Panel dan dichter bij het toegangspunt te plaatsen. Als dit niet mogelijk is, moet u mogelijk uw toegangspunt verplaatsen, of een wifi-versterker aanschaffen.
- Als het Control Panel verbonden is met wifi, controleer dan of het draadloze netwerk internettoegang heeft.
Als het apparaat stroom krijgt en de wifi- en internetverbindingen werken allemaal, maar het apparaat blijft ‘’offline’’ weergeven, neem dan contact met ons op voor verdere ondersteuning.