Mijn Kippenhoklamp verschijnt niet in de Omlet app
Als de Slimme Autodoor voor het eerst wordt ingeschakeld, zal deze detecteren of er een kippenhoklamp op het Control Panel is aangesloten. Als de lamp niet is aangesloten, ziet u in de Omlet app geen knop om de lamp aan of uit te zetten.
Als u hierna een kippenhoklamp aan uw opstelling heeft toegevoegd, dient u het Control Panel te vragen om opnieuw te detecteren of er een lamp is aangesloten. Om dit te doen, klikt u op het pictogram voor instellingen in de rechterbovenhoek van de deur-kaart op het thuisscherm en selecteert u ‘Instellingen voor de kippenhoklamp’ in het menu.
Klik als u zich in de instellingen bevindt, op de knop ‘Licht detecteren’. Het Control Panel zal proberen de kippenhoklamp kort in te schakelen en weer uitschakelen. Als de detectie succesvol was, zou de knop om de lamp aan of uit te zetten moeten verschijnen op de deur-kaart van het thuisscherm.
Let op: als uw Control Panel werkt via batterijen, zal deze controle niet worden uitgevoerd tot het Control Panel wakker wordt en incheckt met de server. Hierdoor kan het zijn dat u tot 10 minuten moet wachten voordat de controle is uitgevoerd en de knop verschijnt in de app.